Play Attention Predavanja

 

 

 

 

“Uvod u Play Attention – biofeedback tehnologija za jačanje kognitivnih vještina”

Pozivamo vas na javno online predstavljanje sustava Play Attention, namijenjenog jačanju kognitivnih vještina. Predavanje je organizirano za sudionike iz Srbije, BiH, Hrvatske i susjednih zemalja, u organizaciji udruge Buđenje i tvrtke Neurotech iz Hrvatske, u partnerstvu s udruženjem Vitezovi Osmeha iz Novog Sada te tvrtkom Moobilux iz BiH.

Play Attention je napredni biofeedback sustav učenja, dizajniran za rad s djecom i odraslima koji imaju neurorazličitosti, poput ADHD-a, disleksije, diskalkulije, disgrafije te poremećaja iz spektra autizma. Ovaj neinvazivni sustav pomaže u treniranju kognitivnih sposobnosti, omogućujući korisnicima postizanje boljih rezultata u obrazovanju i svakodnevnom životu.

Kao vodeća biofeedback tehnologija u obrazovanju u Hrvatskoj i #1 neurokognitivni program za treniranje izvršnih funkcija u svijetu, Play Attention se koristi u više od 35 škola diljem Hrvatske, kao i u brojnim privatnim centrima, udrugama, klinikama i bolnicama. Njegova pozitivna primjena proširila se i na Sloveniju, Srbiju, BiH i Makedoniju. Psiholozi često preporučuju Play Attention tretmane kao dio službenih intervencija za djecu s dijagnosticiranim teškoćama u učenju.

Datum: 26.11.2024.
Vrijeme: 16 do 17.30 sati
Sudjelovanje je besplatno i svi sudionici dobivaju potvrdu o sudjelovanju.
Prijave su moguće putem ovog linka.

—————- PROŠLA PREDAVANJA ———————–

Kroz rad s Play Attention sustavom učenja susrećemo se s individualnim osobama i njihovim specifičnim potrebama i neurorazličitostima.

Upravo te potrebe određuju naš pristup i način rada. Play Attention sustav učenja se, kao pametan program, uvijek koristi na isti način, no doprinos trenera kroz vodstvo sesija i pristup je ono što se mijenja sukladno specifičnim potrebama djeteta ili odrasle osobe s kojom se radi. 

Kako bismo nastavili pružati kvalitetan rad i kontinuirano educiranje našim Play Attention trenerima, osigurali smo dodatne edukacije u svrhu stručnog usavršavanja i savladavanja specifičnosti rada s određenim neurorazličitim skupinama. 

Uvjet za prijavu ovim edukacijama je završena Play Attention edukacija. Potrebno je biti certificirani Play Attention trener kako bi se pristupilo edukaciji, zbog razumijevanja sadržaja i praćenja Modula. 

Svaka edukacija fokusira se na određenu skupinu, te ulazi u detalje rada, metoda i pristupa potrebnih za specifičnu neurorazličitost. 

Prva u nizu edukacija je Play Attention i rad s djecom s ADHD-om i unutar spektra autizmaNakon te edukacije slijedi druga edukacija u nizu, Play Attention i rad s odraslim osobama s ADHD-om. Moguće je prisustvovati na obje edukacije, ili izabrati jednu od navedenih. 

1. PLAY ATTENTION I RAD S DJECOM S ADHD-OM I UNUTAR SPEKTRA AUTIZMA 

Unutar ove edukacije bavimo se specifičnostima i zakonitostima rada s djecom kojima je dijagnosticiran ADHD i neurorazličitost unutar spektra autizma. Ukoliko je u pitanju dijete s dvije neurorazličitosti, simptomi i manifestiranje tih karakteristika je drugačije, te trener mora znati prepoznati kada i zašto se određeni simptom manifestira, te kako to utječe na same Play Attention tretmane. Edukacija je podijeljena u dva Modula, te završnu raspravu i pitanja. 

Kada: 26.10.2023. (četvrtak) od 16 do 18.30 sati
Uvjet: završena Play Attention edukacija
Cijena: 60 EUR
Link za prijavu za jednu ili obje edukacije
Trajanje: 2 sata i 30 minuta
Platforma: Microsoft Teams

Što?

  • nakon edukacije stječe se Potvrda o sudjelovanju u pdf formatu
  • osiguran je sav materijal u pdf formatu
  •  edukacija je podijeljena u dva Modula
  • I. Modul: kako prepoznati i kako izgleda ADHD u kombinaciji s neurorazličitosti unutar spektra autizma, koje su emocionalne potrebe specifične neurorazličitosti i pitanja
  • II. Modul: bavi se specifičnostima u radu s djecom unutar spektra autizma i ADHD-a, metodama rada – tijek igre, tablice ponašanja, analizom rezultata, primjerima i zaključkom

Tijekom edukacije, svi sudionici moći će postavljati pitanja i aktivno sudjelovati u Modulima.

2. PLAY ATTENTION I RAD S ODRASLIM OSOBAMA S ADHD-OM 

Unutar ove edukacije proći ćemo kroz specifičnosti rada s neurorazličitim odraslim osobama. Svaka specifična neurorazličitost manifestira se drugačije kod svake individualne osobe, te je to potrebno uočiti i primijeniti u radu s Play Attention sustavom učenja. ADHD kod odraslih osoba uvelike se razlikuje nego kod djece, iako su primarne karakteristike iste. Edukacija je podijeljena u dva Modula, te završnu raspravu i pitanja. Također, nakon završene edukacije dobiva se Potvrda o završenoj edukaciji. 

Kada: 15.11.2023. (srijeda) od 16 do 18.30 sati
Uvjet: završena Play Attention edukacija
Cijena: 60 EUR
Link za prijavu za jednu ili obje edukacije
Trajanje: 2 sata i 30 minuta
Platforma: Microsoft Teams

Što?

  •  stječe se Potvrda o sudjelovanju u pdf formatu
  • osiguran je sav materijal u pdf formatu
  •  edukacija je podijeljena u dva Modula
  • I. Modul: bavi se simptomima ADHD-a u odrasloj dobi, razlikama nastalim zbog trenutka dijagnosticiranja/osviještavanja i ostalim čestim neurorazličitostima i njihovoj povezanosti s ADHD-om u odrasloj dobi
  • II. Modul: bavi se pecifičnostima u radu s odraslim osobama, metodama rada – tijek igre, tablice ponašanja i analiza rezultata, primjerima iz prakse i zaključkom

Tijekom edukacije, svi sudionici moći će postavljati pitanja i aktivno sudjelovati u Modulima.

 

01.12.2022. (četvrtak) od 18 do 19.30 sati održavamo online skup predavanja pod nazivom “Play Attention primjeri dobre prakse”. Na predavanjima predavači će podijeliti svoja iskustva u radu s Play Attention-om, primjere dobre prakse pa i izazove s kojima su se susretali. Cilj ovog izaganja je motivirati, educirati i ojačati iskustvima i znanjem trenutne i buduće trenere Play Attention-a u svrhu ostvarivanja boljih rezultata.

PREDAVAČI:

MARKO FEREK, predsjednik udruge Buđenje
Uvod u Play Attention

ANAMARIA RUŽAK, terapijski učitelj, voditeljica Centra engleskog jezika u Zagrebu
Iskustva primjene Play Attention-a u širem spektru neurorazličitosti i dobi

MARIJA KUNAC VRDOLJAK, roditelj sina školarca koji je koristio PA u dobi od 7 godina
Iskustvo korištenja Play Attention – iskustvo jednog roditelja
Karlo je odmah na početku škole pokazao poteškoće s pažnjom i koncentracijom u nastavi pa smo tražili kvalitetno rješenje za savladavanje ovih teškoća. Tako smo na netu došli do PA i odlučili ga unajmiti na period od tri mjeseca

ĐANA BAFTIRI, profesor defektolog i magistra medicinskih znanosti iz dječje i
adolescentne psihijatrije. Ravnateljica je Srednje škole-Centar za odgoj i obrazovanje u Zagrebu

Kako Play attention program može pomoći učenicima srednje škole?

Predavanja će se održati putem Microsoft Teams platforme a ovdje je link za pristupnicu. Svaki sudionik dobiti će potvrdu o sudjelovanju. Prisustvovanje je besplatno.